Case AdCARE

Postit ja faksit työmatkalle

AdCAREn tuotespesialisti Jaana Hemmilä on jatkuvasti menossa. Liikkuvassa työssä apuna toimii Parcallin postinvälityspalvelu, joka välittää saapuneet postit ja faksit kätevästi suoraan Hemmilän sähköpostiin. Tärkeät tiedot tavoittavat hänet siis myös työmatkalla.

Jaana Hemmilä on ruotsalaisen AdCAREn ainoa työntekijä Suomessa. Työpäivät kuluvat usein asiakkaiden luona, sillä hän vastaa myynnistä, tuotekoulutuksesta ja asiakassuhteiden hallinnasta. AdCARE myy urologiaan ja radiologiaan liittyviä sairaalatarvikkeita Pohjoismaissa. Yritys on perustettu 2000-luvun alussa ja työntekijöitä on alle kymmenen.

Koska Hemmilän toimisto on hänen kotonaan ja hän liikkuu paljon, hän ei halunnut työposteja tai fakseja toimistolleen. Suomen AdCareen osoitetut postit ja faksit menevät suoraan Parcalliin, josta ne välitetään sovitulla tavalla Hemmilälle.

– Parcall skannaa AdCARElle tulleet faksit sähköpostiini. Faksit ovat pääasiassa tilauksia, joten on tärkeää, että saan ne työmatkojen aikana. Parcall myös lähettää sähköpostiini tiedon mistä perinteistä postia on tullut, ja voin päättää tapauskohtaisesti mitä postille tehdään. Useimmiten postit lähetetään edelleen kotiini, mutta saan tärkeistä posteista tiedon jo matkalla, Hemmilä kertoo.

Parcall toimii myös AdCAREn Suomen puhelinvaihteena. Parcall siis välittää puhelut edelleen Hemmilälle ja vastaanottaa soittopyynnöt. Kiinteä vaihde on kätevä, sillä asiakaskäyntien ja palaverien aikaan Hemmilä ei itse voi vastata puhelimeen.

– Suosittelen Parcallin palveluita erityisesti kaltaisillemme pienille myyntialan yrityksille, joilla on paljon asiakkaita ja joiden henkilöstö on paljon tien päällä. Parcall on meille hyvä kiintopiste, jonne postit ja puhelut voi osoittaa, Hemmilä tiivistää.

Parcallin ruotsinkielinen palvelu oli erittäin tärkeä kriteeri, kun AdCARE etsi kumppania. Sujuva palvelu suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi on välttämätöntä pohjoismaiselle yritykselle.